Metropolitan Life

metlife_rou_logo_rgb

Educația financiară ca formă de artă

Pășim prin viață împreună

 

Metropolitan Life este parte din MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife oferă, la nivel global, asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienți, MetLife acoperă operațiuni în aproape 50 de țări, ocupând poziţii de conducere în pieţe din Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu.

 

În România, Metropolitan Life are peste 18 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. Două milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local.

 

Pășim prin viață împreună, credo-ul companiei, este promisiunea de a fi un partener de încredere pe termen lung, aproape de clienți în toate etapele vieții, protejând familiile și copiii într-un mod simplu și inovator, în cazul unor evenimente nefericite.

 

Metropolitan Life acordă o importanță deosebită informării corecte și educării, astfel că este prima companie din industria asigurărilor de viață din România care a introdus un modul de inteligență artificială – LifeBOT, ce răspunde într-un mod rapid și eficient celor mai importante întrebări din zona financiară, prin conținut relevant, în funcție de preferințele utilizatorului. La fel de important este și sprijinul comunităților locale. În acest sens și pentru a proteja viitorul copiilor și familiilor din România, începând cu 2015, compania a demarat numeroase proiecte de CSR. Metropolitan Life a investit peste 1 milion de dolari în ultimii doi ani, în proiecte de incluziune socială a copiilor din mediile defavorizate, de educație financiară, de reintegrare în context profesional și asigurarea unui loc de muncă stabil – pentru grupuri sociale vulnerabile (mame singure, tineri dezavantajați). În 2016, Metropolitan Life a sprijinit 8 programe de CSR, în care s-au implicat 300 de angajați și voluntari. Până la finalul anului 2016, 1450 de copii și 690 de tineri din medii defavorizate au obținut sprijin prin programele de incluziune socială sau pentru obținerea unui loc de muncă, 3000 de elevi au participat la programe de educație financiară și 800 de copii cu boli grave au beneficiat de condiții medicale la standarde europene.

 

Un plan financiar corect trebuie să fie o prioritate în viața de zi cu zi a oricărui adult, iar înțelegerea ei de la o vârstă cât mai mică are, cu siguranță, beneficiile sale. A deveni adult poate fi uneori corelat cu momentul în care apar grijile, temerile, lipsa banilor, subiecte sensibile care par să devină un laitmotiv al secolului în care trăim. Un as în mâneca oricărui copil este educația financiară, avantaj pe care micuții îl pot avea astăzi, mulțumită parteneriatului dintre Metropolitan Life și asociația Junior Achievement. Astfel, prin programul „Schimbăm vieți” (Life Changer), peste 4.000 de elevi au acces chiar în școli la workshop-uri menite să pună bazele educației financiare, ajutând generația tânără să își dezvolte abilitățile necesare vieții de adult și pentru integrarea cât mai ușoară pe piața muncii.

 

Metropolitan Life este alături de familiile și copiii din România pentru un viitor mai bun, prin educație. Evenimentul Art Safari, prin specificul său, reprezintă pentru companie liantul dintre educația financiară și educația creativă, non-formală, văzută ca o formă de artă.